Schaakvereniging Doetinchem
                                                                                                            Opgericht: 29 januari 1908

Schaakvereniging Doetinchem doet mee aan 'Kies je Sport'!

door Niels van der Mark

Inschrijven ‘Kies je Sport’ open vanaf woensdag 2 maart om 15:00 uur!

'Kies je Sport' is een sportstimuleringsproject dat voor de derde keer wordt georganiseerd in de gemeente Doetinchem. Kinderen kunnen 3 á 4 keer meetrainen bij de vereniging voor slechts €5,-. In totaal doen er dit jaar 51 sportverenigingen mee. Door dit project kunnen kinderen kennismaken met verschillende sporten. Ook kinderen die al een sport beoefenen en een andere sport willen proberen kunnen meedoen.

Voor wie?
Voor alle kinderen uit de gemeente Doetinchem die in groep 4, 5, 6 of 7 op de basisschool zitten.

Wanneer?
‘Kies je Sport’ vindt bij de Schaakvereniging plaats op 5, 12 en 19 april. Inschrijvingen gaan woensdag 2 maart open om 15:00 uur.

Inschrijven kan via www.sportpas.nl/doetinchem.