Schaakvereniging Doetinchem
                                                                                                            Opgericht: 29 januari 1908

Zomercompetitie

Het was heel even onzeker of de zomercompetitie door zou gaan maar bij deze kunnen we melden dat het definitief doorgaat. Hierbij zijn ook NIET-LEDEN van harte welkom. We starten direct na het Frans Kuggeleijn Memorial 2017 op dinsdag 4 juli. De laatste keer is op dinsdag 22 augustus.

Deze competitie is eigenlijk vergelijkbaar met de Rapid-competitie, 25 minuten per persoon per partij. Hierdoor kunnen we drie of vier partijen per avond spelen. De eerste ronde start ca. 20.00 uur. Er zijn wederom geen verplichtingen, je kunt één of meer ronden meedoen of zonder afmelden wegblijven. Tevens is hierbij de mogelijkheid voor de schakers die geen lid zijn van onze vereniging om gratis deel te nemen.

Vooral tijdens deze competitie geldt: 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd'. Het bijzondere aan deze competitie is, dat de leden van Schaakvereniging Doetinchem, schakers ontmoeten die bij een andere vereniging lid zijn of de zo genaamde 'thuisschakers'. Voor de thuisschakers is dit natuurlijk een mooie gelegenheid om sfeer te proeven. Probeer het eens een avond, je zult er geen spijt van krijgen. Juist deze avonden zijn erg gezellig en ons computerprogramma c.q. wedstrijdleider(s) zorgen voor een tegenstander van ieder gewenst niveau. Goede schakers zijn welkom maar ook 'de mindere goden' die van gezelligheid houden, willen we bij deze oproepen om eens een avond te komen, iedereen is van harte welkom.

Graag tot ziens.