Schaakvereniging Doetinchem organiseert het

Open Doetinchems Schaakkampioenschap
oftewel het 4e

Frans Kuggeleijn Memorial

Dit toernooi zal gespeeld worden op 7 achtereenvolgende dinsdagavonden van 21 mei t/m 2 juli.
Afhankelijk van het aantal deelnemers wordt gespeeld in 1 of 2 groepen, ingedeeld op speelsterkte.

Prijzengeld per groep
1e prijs: €100,- 2e prijs: €70,- 3e prijs €50
,-.

De winnaar mag zich een jaar lang Open Kampioen van Doetinchem noemen.

Speelschema:
Er worden 7 ronden Zwitsers gespeeld. De wedstrijd begint om 20.00 uur. De speeltijd bedraagt 1 uur en 25 minuten met een toevoeging van 10 seconden per zet vanaf de eerste zet per persoon. In de eerste 4 ronden is eenmaal een bye mogelijk, die telt als een halve punt. De uitslagen worden doorgegeven aan de KNSB voor de ratingverwerking.

Locatie:
We spelen in het speellokaal van SV Doetinchem, het Brewinc, IJsselkade 13 te Doetinchem.

Inschrijven:
Inschrijven kan d.m.v.
het aanmeldformulier t/m 19 mei. Het inschrijfgeld bedraagt € 5.-. Wilt u dit voor 20 mei overmaken naar IBAN-rekeningnummer NL14ABNA0533440459 t.n.v. penningmeester SV Doetinchem. Wanneer je geen lid bent van de schaakbond betaalt u € 15.- (i.v.m. tijdelijke aanmelding bij de schaakbond).

Wanneer het maximale aantal deelnemers behaald is wordt de inschrijving gesloten en op deze website vermeld.

Deelnemers die zich tot nu toe hebben aangemeld