Jeugdafdeling

SVD heeft weer een jeugdafdeling. Er wordt les gegeven en gespeeld op de dinsdag van 18.30 - 19.30 uur in 't Brewinc (bibliotheek), IJsselkade 13 in Doetinchem.

Jeugdschakers die interesse hebben kunnen eerst twee keer gratis op proef komen alvorens ze beslissen of ze lid willen worden. De contributie is € 20,- per half jaar (september-januari) en ook weer € 20.- voor 2e half jaar (februari-juli). De contributie kan worden overgemaakt op IBAN: NL14ABNA0533440459 t.n.v. Penningmeester  S.V. Doetinchem.

Voor meer informatie kun je mailen naar jeugd@svdoetinchem.nl of bellen met Niels van der Mark  op het telefoonnummer 06 - 1881 1178. Om je op te geven klik hier.

Wachtlijst nieuwe jeugdleden
Op het moment werken we met een wachtlijst bij de jeugd. De belangrijkste reden hiervoor is dat we met 24 kinderen vol zitten tussen 18:30 en 19:30. Daarnaast is het voor de continuďteit van het lesprogramma lastig als er regelmatig nieuwe kinderen instromen die een heel ander niveau hebben dan de overige groepen.

Kinderen die lid willen worden van de schaakvereniging komen op een wachtlijst en bij 6 kinderen start er een nieuwe groep op de dinsdag van 17:15 -18:15. Op deze manier hopen we ook de kwaliteit van onze lessen te waarborgen. Mocht u uw kind aanmelden dan houden we u op de hoogte van de grootte van de wachtlijst.

We hopen dat u hier begrip voor hebt.
Namen de jeugd, Niels van der Mark

Speellocatie 't Brewinc Doetinchem